söndag 6 mars 2016

HUMOR - FÖR MIG


Vad är egentligen roligt? Ja, det finns det nog massor med olika svar på! På vårt kylskåp sitter några små seriestrippar, som jag själv uppskattar och ler åt, varje gång jag kikar på dem… Den äldsta är den med katten Gustaf och hunden Ådi – mycket sedelärande!

/  Else-Marie

 
(Som vanligt - om man klickar på bilden blir den lite förstorad...
Tyvärr blir nog texten ändå i minsta laget - sorry!  )


Provar med lite uttydning...

/ Nu hände det igen - 20 min i duschen, och så pang tog varmvattnet slut!
Det får vi undersöka... /

 
/ Bea, vågar jag bjuda ut dig på en blodig biff och en anständig bordeaux?
Jag är gift!
Jag är motgift...
Lyssna till mitt hjärta ska du få svar!
Poesi...
Var det du som skrek N E J
Ja.../
 
 
/ Gustaf, får jag halva din doughnut?
Nej!........ /
 
 
/  Klick...
Klick, klick, klick...
Klick klick klick klick - Dumma TV!
Du vet att det är en telefon, va?
Bon jour?... /
 
 
.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar